Sunday, January 24, 2010

Rumper og sånn

Det er når jeg skriver innlegg som det under her (forrige innlegg), at jeg begynner å erge meg over at sminke og moteblogger får flest hits. For å få folks oppmerksomhet må man enten skrive om saftig sladder, pupper, rumpe (generelt nakenhet) eller sminke. Derfor har jeg tenkt til å skrive litt om alt. Dette er en flott annledning å få snakke om den beryktede: Tightsen.

Jeg elsker tightsen. Jeg liker best de som har en magisk evne til å bli gjennomsiktig når jeg bøyer meg for å plukke opp bilnøklene til min Mercedes SLS AMG som jeg har en tendens til å miste på gulvet på LUUX i Oslo. Skal du kjøpe en slik en (tightsen altså) så ville jeg ha investert i noe glitrende, mindre dekkende undertøy. Trusesømmer som synes er ikke mye sexy, dessuten sparer du deg for unødvendig jobb senere på kvelden. -Når jeg tenker meg om; hvem trenger undertøy under tightsen anyway? Ikke jeg ihvertfall. For jeg får ikke underlivsproblemer som sopp og hudsykdommer av varme, fukt og svette pga dette sexy tette plagget som bretter seg rundt hver eneste millimeter av hud fra hoftene og nedover til anklene. Leger sier at "jentetingen" er skapt for å være fri. Men da er det jo ikke noe problem. -Jentetingen slippes fri senere på kvelden uansett den.

En annen favoritt er leopardtightsen. Jeg digger den "80 talls Bundy" feelingen den gir meg. Kombiner den med et par flotte røde pumps, grønn singlet med rosa magebelte og du er good to go.

Jeg synes tightsen passer til alt. I sofakroken for eksempel. Den holder meg så varm, og det er rett og slett en skikkelig kosebukse. Faller meg helt naturlig inn å bare slenge bena på bordet, sette på en skikkelig action film som Legally Blond og styrte en flaske med VOSS.

Nei, men altså.. Fra tull til revolver. Jeg satt facsinert på jobb og hørte på to kollegaer diskutere tightsbruk. Det var visst noe av det deiligste som fantes på denne jord. "Man kan ikke la være å se på jenters deilige rumpe når de har på tights!" Jeg måtte raskt legge til at jeg skjønte greia deres men at dette slangeskinnplagget ikke passer for alle og at jeg aldri kunne tenke meg å gå med det med mindre jeg ble tvangstredd på en ballerinas tu-tu. Da fikk jeg den overraskende responsen "Du må jo gå med tights med den figuren!". Men saken er den at jeg heller hadde tatt på meg snekkerbukse. Begge deler får meg til å se og føle meg som en 5 åring. Forskjellen er at snekkerbukse ikke gir meg problemer som bare gynekologen kan fikse.

Kan du nå være så snill å lese innlegget under?

No comments:

Stalkere