Sunday, October 18, 2009

Nyt dette. Det vil ikke skje igjen.

Jeg benyttet sjansen og tok noen bilder, når det først var ryddig her.
Welcome to my crib.
Legg merke til den turkise esken nederst til venstre på bildet. Post jeg ikke har fått sett igjennom enda. Goodie!
Svært glad i denne 82 år gamle veggen. Svært.. svært "glad".

Balkongen! Her bodde jeg de 2 første ukene etter at jeg flyttet inn, da dette var det eneste "rommet" jeg gadd å møblere. Ble mange fine måltider og selskap i sol ned -og oppgang da. Smooth.


Den omtalte eggestolen. Store saker skal opp på veggen her. Men det har man iiikke hatt tid til enda.


The Bedroom. Igjen: JÆVLA "GLAD" I DEN VEGGEN. Også 82 år gammel. Den skal byttes ut med graffiti all over, anytime soon. Også my baby på veggen, etterfulgt av en hau av FunkyTeen/Boyz7Kidz effekter, som minner meg på hva jeg har å jobbe med hver dag. Jess..

Jaja, det lukter ihvertfall grønnsåpe og blommor, for a change.




6 comments:

Trude//vaskekost said...

Tusen hjertlig takk for koslig kommentar. Godt å se at det er noen som liker det jeg skriver som for det meste handler om alt og ingenting,vårt liv som familie, mine tanker og mine meninger. Var koslig å høre - så tusen takk.

Håper du har en fin kveld og slapper av så godt man kan.

Nice crib by the way!:D Liker stilen :)

Ingar said...

Heisann!

Har du glemt "gamlelærer'n" din?

Står til?

Anonymous said...

Du, M, hva er de to hvite flekkene på gulvet i stua di?

Mr. T

Cachookie said...

Det er små tepper. Har tidligere fått kommentaren "Har to gedigende duer driti på gulvet ditt eller no?" Veldig koselig.

Anonymous said...

Haha, ser liksom ikke hensikten med så små tepper:P men de gjør seg godt da, sånn helhetsfeeling:)

Mr. T

Cachookie said...

Var bare jævla tomt der, og da tenkte jeg at "Tja.. litt duedritt hadde gjort seg her." Så ble det slik.

Stalkere