Sunday, October 11, 2009

30 kjappe

1.Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i dag morges?
Welcome to China. Not necessary to open eyes.

2. Når er neste gang du kommer til å ha sex?
16. Desember 2009. Klokkeslett er uvisst.

3. Skriv et ord som rimer på FUCK?
Duck. Donald Duck.

4. Favorittplanet?
Så lenge det finnes Nuggets med saus, er det et fett.

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop listen din?
Trine. Var på jobb, sorryyy.

6. Hva har du som ringelyd?
Hairspray Soundtrack - Welcome to the 60's. HAHA, kødder ikke.

7. Hva har du på deg?
Blå Joggebukse, hvit langermet genser, og ullhettegenser. Også jo, matchende tøfler.

8. Setter du deg selv i bås?
Si, guapa!

9. Hvilket merke er det på skoene dine?
Nike.

10. Hva er best - lyse eller mørke rom?
Hva med graffitivegger med masse farger på?

11. Hva synes du om personen som du rappet denne memetingen fra?
Jævla kul, slik jeg husker han ihvertfall. Takk, Lars Erik.

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken ville du helst valgt?
Den til venstre. Også hadde jeg bøffa puta fra den andre senga. Sover bedre med 2 puter.

13. Hva gjorde du rundt midnatt i går?
Prøvde å legge meg. Istedet satt jeg oppe til 06.30 og nerda på 2 pcr.

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?
"satt deg opp på vask?" Herregud..

15. Hvem er den siste personen du så i dag?
T-shy! På en måte..

16. Hvilke(t) ord bruker du bare om igjen og om igjen?
Faen, Gnom, Makan, Gratulerer'a.

17. Hvem er det siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?
Ingen Kommentar.

18. Hva er den siste hårete tingen du tok på?
Gulvteppet mitt i stua.

19. Hvilke rusmidler har du inntatt i løpet av de siste tre ukene?
Absolute og pils. Dessuten har jeg drukket cola.

20. Hvor mange ufremkallede filmruller har du liggende?
Ingen. Men jeg har en stappa speilrefleks.

21. Din favorittalder så langt i livet?
19.

22. Hvem er din verste fiende?
Siri Helgaker. Den største hora på hele Smedstad Ungdomskole.

23. Hva har du som skjermbilde på pc'en din?
Standard Windows bakgrunn.

24. Hva er det siste du sa til noen i dag?
"Jada, jeg har hengt opp gardinene. Jaa, jeg skal sette meg opp på vask. Mhm.. jada.. ja.. Var'e noe meeer da eller??"

25. Velg mellom å vinne èn million og å kunne fly?
Vinne èn million. Jeg kan lære å fly av John Travolta, any day.

26. Liker du noen?
Jeg liker nesten alle.

27. Siste sangen du hørte på?
Jay Sean - Down

28. Hvis den siste ukjente personen du snakket til plutselig ble fly forbannet på deg, hva ville du gjøre?
Begynt å grine av redsel.

29. Hvem kunne du tenke deg å dra til så det sang, midt i ansiktet?
Joe Jackson.

30. Hva befinner seg nærmest din venstre fot akkurat nå?
Sjokoladepudding! Og en fjernkontroll jeg ikke vet hva er til.

No comments:

Stalkere