Wednesday, April 01, 2009

Fabolous!

Dagen i dag er en av få dager som faktisk er ganske så OK. Jobben var slitsom, jeg har spist junk i hele dag, leiligheten er rotete, jeg er dødstrøtt og jeg burde dusje. Og enda føler jeg meg helt OK! Det er fantastisk. Når jeg tenker meg om, så er det nok solen som gjør det. "It's hard to feel sexy in winterclothing!" Om det hadde vært opp til meg, hadde jeg bodd ved ekvator året rundt.


Har vært flere ganger jeg har fått spørsmålet "Hva har skjedd med deg?!", hver gang årets første vårsol og varmegrader dukker opp. Jeg aner ikke hva det er, jeg bare føler meg utrolig lykkelig! Og på et eller annet vis ser jeg lys i tunnellen på hver eneste problem jeg konstant sliter med i livet mitt, eller problemene jeg alltid møter på.

I år kan jeg, tidlig på morgenen før jobb, -gå ut av min egen dør og bare legge meg ned på badestranden og ligge der å loke et par timer før jobb. Når det er -20 ute og 1 meter med snø, har det ikke fristet like mye.






Men til sommeren..



Det er ikke som promenaden på St. Tropez i Frankrike. Det er Lørenskog. It doesn't get any better then this.

Så, nå skal jeg nyte livet så lenge det går, om det så bare er for i dag, skal jeg leve någenlunde problemfritt. Om du trenger en tjeneste fra meg, så er dette tiden å benytte sjansen. Dagen i dag er usedvanlig herlig!
Hvordan merker DU på kroppen at sommeren er på vei?

No comments:

Stalkere