Tuesday, February 17, 2009

Frøken Trine 21 år


Så ble vår kjære Trine gammel dame! Joda, selvom Monsterbedriften, Pochahontas og Askepott fremdeles ligger i filmhylla begynner vi faktisk å dra litt på åra. Sier seg selv når filmene viser seg å være VHS og ikke DVD eller jævla fancy Blu-Ray'er. Vi synes det å gå på Kid Interiør er jævla fett og prøver å veie det opp med å gå på Spaceworld for å kjøpe... Biefilmen.


Jeg har kjent Trine i drøye 4 år, med mindre jeg har blitt for senil til å huske eksakt. Og jeg må selv si at vi har blitt ganske så gode venner. Vesla er trolig mest kjent for å pugge Se & Hør og Her & Nå hver uke. Hvorfor bruke opp 20-30 spenn på programblad, når du kan sende en sms til Myrvold og få en full oppdatering med en mye større innlevelse enn man selv klarer å forestille seg ved å lese stoffet selv. Hun har spesialisert seg på Johnny..? Jho.. Jonnh.. fuck. DEPP! Jeg legger opp debatter, utfordringer og konkuranser om ønskelig. 175,- per kamp. Vedding pr. kamp er påbudt.
Det er nå vi ikke ønsker å bli eldre. Vi merker midtlivskrisa nærme seg fortere enn den burde og at vi får panikk for hvert år. Man tenker på hvor stor del av livet man bare har brukt til å loke rundt og ikke leve det slik man burde. Bruk tiden godt, og ikke kast bort tiden på rettetang, da sveisen er jævla allright akkurat sånn som den er!
Uansett så håper jeg at du har en flott og rolig tirsdagsbursdag, også får du ta det igjen på den utvalgte fredagen. Men pass på, we're little-people. We aint gonna handle all that alcohol, baby girl.
Gratulerer med dagen, flotte menneske!

No comments:

Stalkere