Saturday, June 03, 2006

Ondskapens overnatting

Nå er det det FJERDE året på rad som du har overnattingsbursdagselskap. BARE for å være jævelig, og det er så lættis! Du slenger folk som ikke kjenner hverandre oppi samme seng, fordi "det er sånn man gjør på overnattingsbursdag! Helt sant!" HAHA
Jeg vedder på at du ler godt og ondt inni deg når en av de sier: "Nei, seriøst.. Jeg legger meg på gølvet isteden for jeg ass." og du slenger tilbake: "Nei, faen. Da får du bare dra hjem!"

Du ler høyt og lenge til du blir helt rød i trynet i 2 timer før dere skal legge dere, over at de i samme trange seng klager om plassen og hvor sjukt irriterende det er å ligge med en ukjents tåfis i ansiktet. Ligge ben mot ben er en fin ting, for all del. Der ligger du.. i den SHVÆÆRE senga, helt alene og nærmest besvimer av latter. Plutselig braser du ut: "Nei, serriøsst gutta! Nå er det ikke moro lenger. NATTA!" ehm..hæ?

De er bestevennene dine, så de KAN IKKE si nei. Har det slått deg at de muligens grøsser og tenker "Hvem i pokker må jeg dele pute med i åår!!?" hver gang du ringer dem 1. Juni for å invitere dem på overnatting? Jeg ler meg i hjeeeel..(!!)

Men jo. Gratulerer med dagen, og ha det moro med pølsefest og hei-her-er-kompisen-min-og-dere-skal-dele-seng-i-natt-spleisingen din. Synes du ikke de begynner å bli såpass gamle at det begynner å bli EN SMUULE pinlig med det der? Jo, selvfølgelig vet du det.. hvis ikke hadde du feiret bursdagen din anerledes.. hoho!

Men nå følte jeg meg bare slem. For du er egentlig VELDIG allright <3 ..men du vet dette er sannheten, du elsker det.. LE LE LE!!

6 comments:

Bob_Maria said...

haha! drit bera. Sånn bushdag vil jeg åsså ha. ..du er morsom du søta.!

Cachookie said...

Så jeg er morsom selvom det var Fredrik som kom på: "Ugg ugg, pølse med lugg" ? JEII!!

Men jo. Jeg tror enkli ikke sånn bushda er så moro. De får ikke velge hva slags pålegg de vil ha på brøshiva engang assa.. Får de utdelt Kaviar så måå dii..

Pssj..

Madeleine said...

kaviar er jo det beste Maria vet, så jeg tror ikke hun helt forstod det du prøvde å si der, M.


OOOND bursdag. Bare vent til neste M og M bursdag. Da er det ikke lenger på "mercy house"...mohahahahaha. house of horror baby. Og du må sove ved siden av david.

Cachookie said...

håhåhåhå.. JAA! Kan jeg!!? pliiis?
You are so good to me..

Nei, asså.. hvaa meed.. sjokoladepålegg med sylteagurk? Shmiil

Madeleine said...

MMMMMMM!!!!!!! SYLTEAGURK.. guuuugg. det er det værste på jord. Bunnen av lykke: mcdonaldsburger med sylteagurk. Takk Gud for chicken mc nuggets.

Bob_Maria said...

KAVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!

Stalkere